Dah lega rasanya~

Setelah hampir sebulan bertarung dengan soalan2 SPM tu, akhirnya jam 4.30 ptg td aku telah sempurna menjalani kertas SPM aku yang terakhir. Tadi aku ambil psi2 macam aku kata sebelum ni. Selepas pengawas memberitahu "Perhatian kepada calon masa menjawab sudah tamat," hati ini bagaikan nak rak. Bukan pe tapi gitu r rase nok jerit tp x tertubek..(huahahahaha). Selepas itu, aku bersembang dengan kawan2ku buat mereka yang mungkin kali terakhir bertemu dengan aku. Rasa sedih gok kadang2 kalu mikir mula tapi hidup ini mesti diteruskan. Mungkin kita semua boleh berjumpa lagi dengan kehendak Allah.Insya-Allah.

Selepas ini, ada antara mereka yang menyertai PLKN tetapi aku tidak terkena dengannya.'Nasib baik'.Bukan pe tapi gitu r.Dahla baru sudah pekse lepastu kena gi PLKN lak, huh x leh dah nak releks. Aku pun x bersekolah lagi di sekolah ku itu. Sedih gok rase nak tinggal SMK Agama Tok Jiring selepas 5 tahu berada di situ.Macam2 dah yang aku lalui dari form1 hinggalah form5.Semua memori akan kukenang buat selamanya~
www.tips-fb.com

0 makian:

Post a Comment